『A Complaint Is a Gift [Russian Edition]』のカバーアート

A Complaint Is a Gift [Russian Edition]

Using Customer Feedback as a Strategic Tool

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

A Complaint Is a Gift [Russian Edition]

著者: Janelle Barlow, Claus Moller
ナレーター: Stanislav Koncevich
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

The first edition of A Complaint is a Gift introduced the revolutionary notion that customer complaints are not annoyances to be dodged, denied or buried, but are instead valuable pieces of feedback that can be used to improve an organization's products and services.

This new edition has been thoroughly revised and updated. There are two brand new chapters on the Internet, a new section entitled Handling Complaints Directed at You and another new section that turns the tables and discusses how the listener can complain effectively. More relevant than ever in today's constantly connected world, when customers can complain instantly, 24/7, and broadcast their dissatisfaction around the world if they choose to, throughout the text has been heavily revised, with a wealth of new examples, tools and strategies.

Please note: This audiobook is in Russian.

©2016 Janelle Barlow & Claus Møller (P)2016 Olimp-business
マネジメント

A Complaint Is a Gift [Russian Edition]に寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。