『In-Depth Market Research Interviews with Dead People: Bounty』のカバーアート

In-Depth Market Research Interviews with Dead People: Bounty

A Short Story

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

In-Depth Market Research Interviews with Dead People: Bounty

著者: Alison Espach
ナレーター: Carol Monda, Neil Hellegers, Mark Sanderlin
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

In this at-once hilarious and heartbreaking series, In-Depth Market Research Interviews with Dead People, Alison Espach explores our collective idiosyncrasies, neuroses, and desires through the consumer choices, big and small, that we face every day.

Was there any particular reason that, near the end of your lives, you suddenly stopped buying Bounty paper towels? So begins the first question from Bounty’s market research representative to Paul and Maggie. In this unique short story, a couple who died suddenly in their 50s recounts their use of Bounty paper towels and their sudden switch to a bargain brand near the end of their lives. What appears to be a run-of-the-mill spat between spouses at the Stop & Shop is revealed to be a defining moment of a marriage years in decline and a chance for two people to make sense of their complicated past.

©2021 Alison Espach (P)2021 Audible Originals, LLC.
家庭生活

In-Depth Market Research Interviews with Dead People: Bountyに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。