『Integrated』のカバーアート

Integrated

How American Schools Failed Black Children

プレビューの再生
¥1,849で会員登録し購入 ¥1,750で会員登録し購入
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

Integrated

著者: Noliwe Rooks
ナレーター: Noliwe Rooks
¥1,849で会員登録し購入 ¥1,750で会員登録し購入

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

このコンテンツについて

A powerful, incisive reckoning with the impacts of school desegregation that traces four generations of the author’s family to show how the implementation of integration decimated Black school systems and did much of the Black community a disservice

"Rooks deftly sketches this lamentable, sobering history."—The Atlantic


On May 17, 1954, Brown v. Board of Education determined that racial segregation in schools was unconstitutional. Heralded as a massive victory for civil rights, the decision’s goal was to give Black children equitable access to educational opportunities and clear a path to a better future. Yet in the years following the ruling, schools in predominantly Black neighborhoods were shuttered or saw their funding dwindle; Black educators were fired en masse; and Black children faced discrimination and violence from white peers and educators as they joined resource-rich schools that were reticent to accept the new students.

Award-winning scholar Noliwe Rooks weaves together sociological data, cultural history, and personal records to challenge the idea that integration was a boon for Black children. At once assiduously researched and deeply engaging, Integrated tells the story of how education has remained both a tool for community progress and a seemingly inscrutable cultural puzzle. Rooks’s deft hand turns the story of integration’s past and future on its head and shows how we may better understand and support generations of students to come.
アフリカ系アメリカ人 アフリカ系アメリカ人研究 南北アメリカ大陸 哲学的・社会的側面 政策・改革 教育 特定の人口統計学 社会科学 米国
まだレビューはありません