『Real Time』のカバーアート

Real Time

Preparing for the Age of the Never Satisfied Customer

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,330で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Real Time

著者: Regis McKenna
ナレーター: uncredited
¥1,330で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Intuit does it with your personal finances. FedEx does it with your parcels. McKesson does it with your drugs. Just what are they doing? These companies are all offering what you need, whether it be stock quotes, an anniversary present, or a prescription filled, and they're offering it to you quickly. In his provocative book, Regis McKenna, the pioneer of modern marketing, explains how these companies are among those best equipped for the 21st century because they are seizing the opportunity of the real-time world - one in which time and distance collapse, action and response are simultaneous, and customers demand instant gratification...or else they go elsewhere. McKenna explains how to compete and how to manage companies in this world, drawing upon his experience as an entrepreneur and his work with over 300 start-ups, including Silicon Graphics, Apple, Microsoft, and Intel. This exclusive recording marks the first time Real Time is available on audio.©1997 by Regis McKenna (P)1997 Audible Inc. カスタマーサービス マネジメント マーケティング 広告 消費者行動・市場調査

批評家のレビュー

"...The notion of eliminating hierarchy and long-term planning, and creating real time management that focuses on delivery, results, and customer needs is a key revelation for companies large and small." (Jerry Yang, Cofounder, Yahoo!)

Real Timeに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。