『Digital Delight: Second Edition』のカバーアート

Digital Delight: Second Edition

Planning, Measuring, and Optimizing Great Digital Customer and Employee Experiences

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥630で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Digital Delight: Second Edition

著者: Greg Kihlström
ナレーター: Kenneth Montgomery
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

We are living in the age of experience. With the proliferation of tools that allow better and more holistic design of customer experience and employee experience, comes an increased ability to measure, analyze, and optimize. This new age of increased integration means that successful CX and EX involves many teams and departments within an organization to become successful.

Best-selling author and advisor Greg Kihlström shares thoughts based on his work with Fortune 500 companies and countless conversations with leading experts on his podcast, The Agile Brand with Greg Kihlström.

In this expanded second edition, Digital Delight is explored in terms of both customer and employee experience, and both leaders and aspiring leaders can gain inspiration and ideas as they plan and implement important changes in their own organizations.

©2022 The Agile Brand (P)2022 The Agile Brand
事業開発

Digital Delight: Second Editionに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。