『Marketing: A Love Story』のカバーアート

Marketing: A Love Story

How to Matter to Your Customers

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Marketing: A Love Story

著者: Bernadette Jiwa
ナレーター: Bernadette Jiwa
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,300 で購入

¥1,300 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

One of the biggest challenges we face as entrepreneurs and innovators is understanding how to make our ideas resonate. We tend to have no shortage of ideas, but we struggle to tell the story of how they are going to be useful in the world and why they will matter to people. Marketing is the way we communicate how our ideas translate to value for people in a marketplace.

Marketing has become a necessary evil for every business, but what if we adopted a different view of it? What if marketing was less about promotion or coercion and more about reaching out to people and helping them to solve problems? What if marketing was how we found more ways to do better work and to matter to our customers? What if marketing was where we began our journey toward understanding what people need and want? What if it was our vantage point for seeing the world through the eyes of our customers? How different would marketing be then?

©2014 Bernadette Jiwa (P)2016 Gildan Media LLC
マーケティング

Marketing: A Love Storyに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。