『The Customer Success Economy』のカバーアート

The Customer Success Economy

Why Every Aspect of Your Business Model Needs a Paradigm Shift

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

The Customer Success Economy

著者: Nick Mehta, Allison Pickens, Maria Martinez - foreword
ナレーター: Chloe Cannon
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

If leaders aren't integrating their digital offerings into a philosophy of customer success, they will be defeated in the next decade because technical excellence and other traditional competitive advantages are becoming too easy to imitate.

The Customer Success Economy offers examples and specifics of how companies can transform. It addresses the pains of transforming organizational charts, leadership roles, responsibilities, and strategies so the whole company works together in total service to the customer.

  • Shows leaders how their digital implementations will make them more like Amazon
  • Helps you deliver recurring revenue
  • Shows you how to embrace customer retention
  • Demonstrates the importance of "churning" less

Get that competitive advantage in the most relevant and important arena today - making and cultivating happy customers.

©2020 Gainsight, Inc. (P)2020 Gildan Media
カスタマーサービス 予測・戦略的計画 組織行動

The Customer Success Economyに寄せられたリスナーの声

総合評価
  • 4 out of 5 stars
  • 星5つ
    0
  • 星4つ
    1
  • 星3つ
    0
  • 星2つ
    0
  • 星1つ
    0
ナレーション
  • 5 out of 5 stars
  • 星5つ
    1
  • 星4つ
    0
  • 星3つ
    0
  • 星2つ
    0
  • 星1つ
    0
ストーリー
  • 5 out of 5 stars
  • 星5つ
    1
  • 星4つ
    0
  • 星3つ
    0
  • 星2つ
    0
  • 星1つ
    0

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。