
The Impact of Retained Reflexes on Child Development
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, host Laura Hayes interviews Carol St. John, an early childhood educator and consultant. They discuss the topic of retained reflexes and how they can interfere with academic learning. Carol explains that retained reflexes are reflexes that are still active when they should no longer be needed. She gives examples of specific reflexes, such as the asymmetrical tonic neck reflex and the spinal gallant reflex, and how they can impact a child's ability to focus and regulate their emotions. Carol emphasizes the importance of identifying and addressing these reflexes early on to support a child's development and academic success. Music performed by Tao Teramura, student at the Ithaca Waldorf School