Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

プレビューの再生
  • A Macat Analysis of Abraham H. Maslow's A Theory of Human Motivation

  • 著者: Stoyan Stoyanov
  • ナレーター: Macat.com
  • 再生時間: 1 時間 45 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

A Macat Analysis of Abraham H. Maslow's A Theory of Human Motivation

著者: Stoyan Stoyanov
ナレーター: Macat.com
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

US psychologist Abraham Maslow's 1943 essay "A Theory of Human Motivation" established his idea of humanistic psychology as a "third force" in the field. Sigmund Freud's psychoanalysis developed the idea of understanding the mind through dialogue between patient and analyst. The behaviorism of Ivan Pavlov and John Watson focused on comprehending it through behaviors that can be measured, trained, and changed. Maslow, however, outlined a new approach to understanding the mind, saying humans are motivated by their need to satisfy a series of hierarchical needs, starting with the most essential first. He thought it important for the advancement of psychology to identify, group, and rank them in terms of priority.

While Maslow's psychological influence may have declined since his death in 1970, his most recognizable legacy is this concept of a "hierarchy of needs." It remains highly significant in the fields of strategy, marketing, and management, where it is believed that his ideas can lead to higher productivity if applied to the running of organizations.

©2016 Macat Inc (P)2016 Macat Inc
  • 完全版 オーディオブック

A Macat Analysis of Abraham H. Maslow's A Theory of Human Motivationに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。