Assemblage
The Art and Science of Brand Transformation
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
-
ナレーター:
-
Sean Pratt
-
著者:
-
Emmanuel Probst
このコンテンツについて
Brands can no longer force-feed us a plethora of products we don’t need. To succeed, brands must transform us and the world we live in.
Assemblage guides you through the art and science of creating transformative brands by combining personal, social, and cultural components.
Assemblage will show you:
- Why perception is the truth, and how to shape people’s perceptions.
- Why we relate to antiheroes, villains, and saviors.
- How brands can reassure consumers about their past, present, and future.
- How to leverage data and insights to deliver a personalized, human-centric consumer experience.
- How brands can make a positive impact on people, society, and the economy.
Assemblage is supported by in-depth research in consumer psychology, extensive consumer insights, interviews with industry-leading marketers, and case studies of transformative brands, big and small.
©2023 Ideapress Publishing (P)2023 Ideapress Publishing