Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。
-
Buddha Boy
- ナレーター: Spencer Murphy, the Full Cast Family
- 再生時間: 2 時間 48 分
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
あらすじ・解説
With his shaved head and begging bowl the new kid is an automatic target for the bully boys of Edward Rucher High, an easy mark for their casual cruelty.
Watching this, Justin would gladly stay as far from the newcomer as possible, until their economics teacher pairs them for a project and he finds himself becoming fascinated by the kid the others mock as "Buddha Boy". The thing is, friendship with an outcast always carries a price, and soon Justin must decide if he can stay silent in the face of what he knows.
A scorching portrait of contemporary high school life, featuring a character listeners will never forget.
©2003 Kathe Koja (P)2004 Full Cast Audio
批評家のレビュー
Audie Award Winner, Audio Drama, 2005
"Koja accomplishes quite a feat...A compelling introduction to Buddhism and a credible portrait of how true friendship brings out the best in people." ( Publishers Weekly)
" Buddha Boy has a whole lot of action compressed into a short time span, but Koja admirably refuses to yield to melodramatic writing or black-and-white solutions. Quickly paced, inviting, and eye-opening, this is a marvelous addition to YA literature." ( School Library Journal)
"Koja accomplishes quite a feat...A compelling introduction to Buddhism and a credible portrait of how true friendship brings out the best in people." ( Publishers Weekly)
" Buddha Boy has a whole lot of action compressed into a short time span, but Koja admirably refuses to yield to melodramatic writing or black-and-white solutions. Quickly paced, inviting, and eye-opening, this is a marvelous addition to YA literature." ( School Library Journal)