Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12
14 Teaching Practices for Enhancing Learning
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
-
ナレーター:
-
Marlin May
-
著者:
-
Peter Liljedahl
このコンテンツについて
A thinking student is an engaged student.
Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide
- Provides the what, why, and how of each practice
- Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking
- Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started