『Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12』のカバーアート

Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12

14 Teaching Practices for Enhancing Learning

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12

著者: Peter Liljedahl
ナレーター: Marlin May
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,800 で購入

¥2,800 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

A thinking student is an engaged student.

Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide

  • Provides the what, why, and how of each practice
  • Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking
  • Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started
©2020 Peter Liljedahl (P)2021 Corwin
教育 数学 社会科学

Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12に寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。