『Capitalizing on Kindness』のカバーアート

Capitalizing on Kindness

Why 21st Century Professionals Need to Be Nice (1)

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,750で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Capitalizing on Kindness

著者: Kristin Tillquist
ナレーター: Coleen Marlo
¥1,750で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

To be successful in the 21st century global marketplace you need many things--determination, well-articulated goals, and a bit of luck. But more than anything else, you need kindness. Kindness becomes the key business asset when you couple a caring attitude toward others with a focus on achieving your goals. Often people see business as a choice between being kind and being successful. This is a fictitious trade-off. Nice people are more successful.

Those who wish to succeed in the 21st century business climate which is characterized by intense competition, ever-evolving technologies, and escalating expectations, must make the conscious development of kindness their business imperative.

©2008 Kristin Tillquist (P)2009 Audible, Inc.
ビジネス倫理 モチベーション・自己啓発 就職活動

Capitalizing on Kindnessに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。