Content DNA
Using Consistency and Congruence to Be the Same Shape Everywhere
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
-
ナレーター:
-
John Espirian
-
著者:
-
John Espirian
このコンテンツについて
How can we compete in today's fast-moving market? There are more platforms, more users, and more content than ever before. How do we stand out? What can we do to make ourselves noticed, remembered, and preferred?
Content DNA provides the answers.
By focusing on two key elements - consistency and congruence - you'll learn how to define a recognizable "shape" for your business.
You'll discover the building blocks of your brand and get clarity on expressing your value through a short, memorable tagline. Finally, you'll understand how to create content that builds authority and establishes trust, based on the author's 10+ years of experience as an independent business writer and consultant.
©2020 John Espirian (P)2020 John Espirian