『Customer Magic: The Macquarie Way』のカバーアート

Customer Magic: The Macquarie Way

How to Reimagine Customer Experience to Transform Your Business

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Customer Magic: The Macquarie Way

著者: Joseph A. Michelli
ナレーター: Joseph A. Michelli
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,700 で購入

¥2,700 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

It takes a special kind of magic for a challenger brand to achieve seemingly impossible customer-centric results. It’s that magic that makes Australian telecommunications company Macquarie Technology world leaders in award-winning customer experience. Joseph A. Michelli—the bestselling author of books about brands renowned for their stellar service and outstanding growth, such as The Ritz-Carlton, Mercedes-Benz, and Starbucks—was so impressed by Macquarie’s ability to deliver transformative customer experiences that he felt compelled to write this book. Customer Magic is a practical, easy-to-digest guide that, consistent with Macquarie’s commitment to delivering customer value, shares transferrable knowledge on how to identify and solve customer pain points; craft a compelling unique value proposition; attract, select, grow, and retain customer service talent and subject matter expertise; set, measure, track, and incentivize mission-critical business goals and customer-driven growth; innovate solutions that meet your customers’ stated and unstated needs; and maintain a growth mindset and leave a legacy of success.

©2023 Joseph A. Michelli (P)2024 Blackstone Publishing
カスタマーサービス リーダーシップ 消費者行動・市場調査 経済学

Customer Magic: The Macquarie Wayに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。