『Customer Service and the Imitation of Christ』のカバーアート

Customer Service and the Imitation of Christ

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,330で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Customer Service and the Imitation of Christ

著者: Ron Johnson
ナレーター: Ronald R. Johnson
¥1,330で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

An unemployed professor accepts a job in a customer service call center and embarks on a spiritual journey....

Do you find it hard to get good service when you call an 800 number? Written with humor and honesty, this audiobook explains what's happening on the other end of the line. But it also offers solutions. The author appeals not only to customer service representatives (CSRs) but also to anyone who works with people. He shows how even the most mundane job can become an adventure if you practice the Three-Way CSR Conversation and let God serve others through you. He offers advice in dealing with "The Customer from Hell", overcoming resistance from the back office, working under extreme time limits, and maintaining self-esteem when your every word is recorded and criticized.

You may never look at customer service the same way again....

©2012 Ronald R. Johnson (P)2016 Ronald R. Johnson
キリスト教徒の生活

Customer Service and the Imitation of Christに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。