『Dr. Tony Alessandra Interviews Phil Wexler on the Quest for Excellence』のカバーアート

Dr. Tony Alessandra Interviews Phil Wexler on the Quest for Excellence

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥630で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Dr. Tony Alessandra Interviews Phil Wexler on the Quest for Excellence

著者: Phil Wexler
ナレーター: Tony Alessandra
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Dr. Tony Alessandra interviews Phil Wexler on the quest for excellence. Phil Wexler discusses prescriptions for achieving customer service excellence. He differentiates between being an operations-driven company versus a customer-driven company. Phil also proposes creating demanding and complaining customers and the benefits of doing so. You need to set high expectations for your customers so that when they shop your competition, the competition pales by comparison to your company.

©1996 Dr. Tony Alessandra (P)2006 Dr. Tony Alessandra
マネジメント

Dr. Tony Alessandra Interviews Phil Wexler on the Quest for Excellenceに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。