Effective Apology
Mending Fences, Building Bridges and Restoring Trust
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Dennis Holland
-
著者:
-
John Kador
このコンテンツについて
The willingness to apologize signals strength, character, and integrity - real leadership is impossible without it. With over 70 examples of the good, the bad, and the ineffective apology in action, no other book combines such a practical, how-to approach with a rich analysis of what it takes to make apology work in the real world.
©2009 John Kador (P)2009 Audible, Inc.批評家のレビュー
"This book gives you the essentials for crafting apologies that work at work. John Kador shares some of the practical, proven approaches to apology that every manager should master." (Lee Iacocca, former Chairman and CEO, Chrysler Motors Corp.)
" Effective Apology is the sort of book I wish I'd read years ago...the definitive guide to using two simple words - I'm sorry - to improve our lives and ennoble our world." (Daniel H. Pink, author of A Whole New Mind)
" Effective Apology is the sort of book I wish I'd read years ago...the definitive guide to using two simple words - I'm sorry - to improve our lives and ennoble our world." (Daniel H. Pink, author of A Whole New Mind)