Ends: Why We Overlook Endings for Humans, Products, Services and Digital, and Why We Shouldn’t
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
-
ナレーター:
-
Joe Macleod
-
著者:
-
Joe Macleod
このコンテンツについて
Ends makes a compelling case that demonstrates how, over centuries, our changing relationship with death has led to the loss of our relationship with endings. This has given rise to guilt-free consumers, an overly blamed business sector, and a society that finds itself at a loss when it needs to grapple with responsibility.
Drawing on a plethora of sources in history, sociology, psychology, and industry, Ends argues that we are taking the wrong approach to challenging the impact of consumption and that we need to create coherent endings in our product, service, and digital experiences to rebalance this.
©2017 Joe Macleod (P)2018 Joe Macleod