『FUSION』のカバーアート

FUSION

How Integrating Brand and Culture Powers the World's Greatest Companies

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥2,100で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

FUSION

著者: Denise Lee Yohn
ナレーター: Patricia Rodriguez
¥2,100で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥3,000 で購入

¥3,000 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

In Fusion, Denise Lee Yohn examines some of the world's greatest organisations and reverse engineers their greatness - specifically how they've integrated what's on the inside (culture) with what's on the outside (brand) for remarkable results.

Through detailed case studies, interviews with industry leaders and findings from respected academic research, and drawing on her own experience working with extraordinary brands across a broad range of sectors, Denise shows how great companies achieve the brand-culture fusion that creates extraordinary results and growth.

Fusion is for those with responsibility and oversight for the core operations of their business (C-Suite and line managers) who also set the tone and direction for their companies. The book includes access to Denise's proprietary online assessment for determining how close to or how far from brand/culture integration a company is and a blueprint for achieving brand-culture fusion.

©2018 Denise Lee Yohn (P)2018 Hodder & Stoughton Limited
マネジメント マーケティング リーダーシップ 組織行動 職場文化

批評家のレビュー

"Leaders everywhere are trying to build great brands, but few realise how powerfully brands are shaped by the cultures of their organisations. This compelling book shows how." (Adam Grant, New York Times best-selling author of Originals and Give and Take)

FUSIONに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。