『Friction』のカバーアート

Friction

Passion Brands in the Age of Disruption

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Friction

著者: Jeff Rosenblum, Jordan Berg
ナレーター: Roger Wayne
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,300 で購入

¥1,300 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Every industry around the globe is being completely disrupted. Stalwart brands are losing market share to upstarts that capture our collective consciousness. Trillions of dollars are at stake.

Brands know a new approach is needed. But most don't realize the strategic underpinnings need to change. Great brands are no longer built through interruptive advertisements.

Friction argues that brands don't simply need clever messages or new, shiny technologies. They need a fundamental change in strategy. Friction provides a system for embracing transparency, engaging audiences, creating evangelists, and unleashing unprecedented growth.

The authors of Friction have worked on some of the industry's most innovative assignments for the world's most successful brands. This groundbreaking book reveals how corporations can divorce themselves from legacy business models to create a passion brand. A brand that breaks its addiction to traditional advertising. A brand that empowers its customers. A brand that dominates the competition.

©2017 Jeff Rosenblum and Jordan Berg (P)2019 Tantor
マーケティング 広告 新規ビジネス企業

Frictionに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。