『Game On』のカバーアート

Game On

How Sports Media Grew Up, Sold Out, and Got Personal with Billions of Fans

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,540で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Game On

著者: David Bockino
ナレーター: Stephen R. Thorne
¥1,540で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

In Game On David Bockino, a former marketing and advertising manager at ESPN turned professor of communications and sport management, provides the first overview of the evolution of the sports media industry.

From the groundbreaking radio broadcast of the Jack Dempsey-Georges Carpentier boxing match in 1921 and the launch of Sports Illustrated magazine in 1954 to the birth of ESPN in 1979 and the unveiling of the NFL's yellow line in 1998, Game On details the most important events, platforms, and personalities in the evolution of the sports media industry. Increased interest led to more innovation and more options—cable TV, sports talk radio, internet broadcasts, and now multitudes of podcasts. Today the personalization of sports content means broadcasters increasingly focus on what individual consumers want, often at the expense of the collective fan experience.

Exploring the evolution of the sports media industry can tell us a lot about how our world has changed over the past hundred years and how it might yet change in the future. Through an exploration of sports media trends, Bockino shows that the industry's privileging of personal over collective interests reflects how people today form and maintain their social identities—and sports' key role in shaping them.

©2024 David Bockino (P)2024 Tantor Media
ジャーナリズム スポーツ史 メディア研究 単語・言語・文法

Game Onに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。