『Guerrilla Marketing Goes Green』のカバーアート

Guerrilla Marketing Goes Green

Winning Strategies to Improve Your Profits and Your Planet

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Guerrilla Marketing Goes Green

著者: Jay Levinson, Shel Horowitz
ナレーター: Erik Synnestvedt
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

These two masters of marketing want to pass their most powerful success strategies on to you! Learn to:

  • Slash marketing costs and boost profits by making your business as green and ethical as possible
  • Easily turn your customers, suppliers, and even competitors into your unofficial sales force
  • Understand how to turn business acquaintances into powerful joint-venture partners
  • Cut your advertising budget and build revenues using social media, traditional media, and the power of your own brain - even get paid to do your marketing
  • Harness the Magic Triangle and the Abundance Principle to skyrocket to success

Find all this and much more in Guerrilla Marketing Goes Green - your road map to thrive and prosper as a green, ethical business in tough times and good times.

©2010 Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz (P)2010 Gildan Media Corp
マーケティング 事業開発 営業・販売

批評家のレビュー

"A playbook for companies that want to succeed in a world where integrity and transparency trump slick slogans. This is a gem that should be required listening—not just for so-called green marketers, but for any marketer who wants to succeed in today's economy, and tomorrow's." (Joel Makower, Executive Editor, GreenBiz.com, and author, Strategies for the Green Economy)

Guerrilla Marketing Goes Greenに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。