Guerrilla Marketing Goes Green
Winning Strategies to Improve Your Profits and Your Planet
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
-
ナレーター:
-
Erik Synnestvedt
このコンテンツについて
These two masters of marketing want to pass their most powerful success strategies on to you! Learn to:
- Slash marketing costs and boost profits by making your business as green and ethical as possible
- Easily turn your customers, suppliers, and even competitors into your unofficial sales force
- Understand how to turn business acquaintances into powerful joint-venture partners
- Cut your advertising budget and build revenues using social media, traditional media, and the power of your own brain - even get paid to do your marketing
- Harness the Magic Triangle and the Abundance Principle to skyrocket to success
Find all this and much more in Guerrilla Marketing Goes Green - your road map to thrive and prosper as a green, ethical business in tough times and good times.
©2010 Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz (P)2010 Gildan Media Corp批評家のレビュー
"A playbook for companies that want to succeed in a world where integrity and transparency trump slick slogans. This is a gem that should be required listening—not just for so-called green marketers, but for any marketer who wants to succeed in today's economy, and tomorrow's." (Joel Makower, Executive Editor, GreenBiz.com, and author, Strategies for the Green Economy)