How Cool Brands Stay Hot
Branding to Generations Y and Z
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
-
ナレーター:
-
Tim Paige
このコンテンツについて
While the first two editions of How Cool Brands Stay Hot focused exclusively on Generation Y (Millennials), this fully revised third edition looks at both Generations Y and Z.
Using new market research to map and quantify the spending power of Generation Z, branding experts Joeri Van den Bergh and Mattias Behrer provide hard evidence on the impact of this generation and suggest ways to market effectively to them.
The book reveals how Millennials think, feel, and behave, and discusses how recent developments such as the recession, mobile marketing, and purchasing, and the adaptation and evolution of social media, have impacted Generation Y.
All the chapters offer new case studies and interviews, from companies such as H&M, Forever 21, and Converse, as well as updated facts, figures, and research.
©2016 by Joeri Van den Bergh. (P)2019 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved.