『How Cool Brands Stay Hot』のカバーアート

How Cool Brands Stay Hot

Branding to Generations Y and Z

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

How Cool Brands Stay Hot

著者: Joeri Van den Bergh, Mattias Behrer
ナレーター: Tim Paige
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥3,700 で購入

¥3,700 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

While the first two editions of How Cool Brands Stay Hot focused exclusively on Generation Y (Millennials), this fully revised third edition looks at both Generations Y and Z.

Using new market research to map and quantify the spending power of Generation Z, branding experts Joeri Van den Bergh and Mattias Behrer provide hard evidence on the impact of this generation and suggest ways to market effectively to them.

The book reveals how Millennials think, feel, and behave, and discusses how recent developments such as the recession, mobile marketing, and purchasing, and the adaptation and evolution of social media, have impacted Generation Y.

All the chapters offer new case studies and interviews, from companies such as H&M, Forever 21, and Converse, as well as updated facts, figures, and research.

©2016 by Joeri Van den Bergh. (P)2019 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved.
マーケティング 広告 消費者行動・市場調査

How Cool Brands Stay Hotに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。