『How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones』のカバーアート

How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones

What to Do and Not Do - and How to Fix It When Things Go Wrong

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥630で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones

著者: Gini Graham Scott
ナレーター: Jeremy F Lunnen
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones features what to do and what mistakes to avoid in order to keep your clients happy. It also discusses what to do if a client has a bad experience in order to fix things.

It includes chapters on these topics:

  • An example of a service provider who did everything wrong
  • A discussion of what not to do and do
  • How to fix it when things go wrong
  • What to do if you and the unhappy client run into each other
  • How to be a good client yourself

The author has had hundreds of happy clients over the years and was inspired to create this audiobook after seeing the mistakes some service providers make.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2018 Gini Graham Scott (P)2018 Gini Graham Scott
カスタマーサービス

How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Onesに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。