Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

プレビューの再生
  • In Search of Good Medicine

  • Hospital Marketing Strategies to Engage Healthcare Consumers
  • 著者: Mark D. Shipley
  • ナレーター: Yvonne Perry
  • 再生時間: 2 時間 19 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

In Search of Good Medicine

著者: Mark D. Shipley
ナレーター: Yvonne Perry
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

As the American healthcare system sorts out the ramifications of healthcare reform, patients have quietly reinvented the healthcare decision-making process, refining their own roles and changing their expectations of the people and organizations they turn to for care. To attract and engage these empowered, self-directed patients, healthcare marketers will need to overcome their addiction to outdated strategies and tactics, and to make significant behavioral changes in the way they go to market. In this book, healthcare marketing veteran Mark Shipley provides an executive overview of the new realities, and offers a proven protocol for positioning organizations to be competitive in the new marketplace.

©2014 Mark D. Shipley (P)2017 Mark D. Shipley

In Search of Good Medicineに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。