Infonomics
How to Monetize, Manage, and Measure Information as an Asset for Competitive Advantage
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます
-
ナレーター:
-
Tim Andres Pabon
-
Douglas B. Laney
-
著者:
-
Douglas B. Laney
このコンテンツについて
The discipline of infonomics takes you beyond thinking and talking about information as an asset to actually valuing and treating it as one. Infonomics provides the foundation and methods for quantifying information asset value and tactics for using information as your competitive edge to drive growth.
©2017 Gartner, Inc. (P)2017 Gildan Media, LLC