Audible会員プラン登録で、20万以上の対象タイトルが聴き放題。

サンプル
  • Intelligent Accountability

  • Creating the Conditions for Teachers to Thrive
  • 著者: David Didau
  • ナレーター: David Didau
  • 再生時間: 7 時間 6 分

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

上記からお申込みいただくと30日間の無料体験期間が付与されます。現在開催中の2か月無料体験キャンペーンには、こちらのキャンペーンページからお申込みください。
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数。プロの声優や俳優の朗読も楽しめます。
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Intelligent Accountability

著者: David Didau
ナレーター: David Didau
¥2,450で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥3,500 で購入

¥3,500 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
activate_samplebutton_t1

あらすじ・解説

Uncertainty is a fact of life. You can never know enough to make perfect decisions. Understanding this helps us balance an awareness of our tendency towards overconfidence with an acceptance of our own fallibility. The book discusses two opposed models of school improvement: the deficit model (which assumes problems are someone's fault) and the surplus model (which assumes problems are unintended systemic flaws). By aligning ourselves to a surplus model we can create a system of Intelligent Accountability.

The principles that make this possible are trust, accountability and fairness. While we thrive when trusted, unless someone cares about - and is holding us to account - for what we do, we're unlikely to be our best. Some teachers deserve more trust and require less scrutiny than others, but in order to satisfy the demands of equality we end up treating all teachers as equally untrustworthy. The more we trust teachers, the more autonomy they should be given. To pursue a system of fair inequality we must accept that autonomy must be earned.

©2023 David Didau (P)2023 Hodder & Stoughton Limited

Intelligent Accountabilityに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。