『It’s All About CEX!』のカバーアート

It’s All About CEX!

The Essential Guide to Customer and Employee Experience

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,330で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

It’s All About CEX!

著者: Jason S. Bradshaw
ナレーター: Jason S. Bradshaw
¥1,330で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Of all the things that can make or break your business, the most critical is experience.

Great experiences inspire customers and employees to advocate for you, while bad ones do the opposite. It sounds obvious, but so many companies fail because they don’t think this essential factor is important to their bottom line.

It’s All About CEX! breaks experience down into its core components - success, ease, and connection - and shows you how to get the most mileage out of each one. Containing long-term strategies as well as immediate action items, this book will teach you how to:

  • Make everybody feel genuinely appreciated
  • Personalize your customer service
  • Discover your employees’ untapped potential
  • And more

You have the ability to improve people’s lives.

It’s All About CEX! reveals how to generate positive experiences for your customers and employees, win their loyalty, and maximize your profits in the process.

©2018 Jason S. Bradshaw (P)2019 Jason S. Bradshaw
カスタマーサービス 職場文化

It’s All About CEX!に寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。