『Leading to Win the Marine Corps Way』のカバーアート

Leading to Win the Marine Corps Way

Using Maneuver Warfare to Lead a Winning Organization

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Leading to Win the Marine Corps Way

著者: Jason A. Santamaria, Vicent Martino, Eric K. Clemons
ナレーター: Michael Prichard
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Leadership strategy designed for the battlefield, adapted for the boardroom.

Based on a cover story in the Harvard Business Review entitled "Maneuver Warfare", Leading to Win the Marine Corps Way shows business leaders and managers how to adopt the principles and strategies that have made the Marine Corps so successful.

Written by a Wharton professor and two former marines who have now moved on to the business world, the book brings a consummate mix of business savvy and military know-how to bear on the challenges faced by today's managers. The centerpiece of the management model it espouses is maneuver warfare, in which the forces of disorder and uncertainty are used to undermine an enemy's ability to fight as a coordinated, effective whole.

In Leading to Win the Marine Corps Way, rousing case studies and examples culled from both military and business history illustrate the power of maneuver warfare tactics and how to use them to win the war for profits and market share.

©2006 Jason A. Santamaria, Vincent Martino, Eric K. Clemons (P)2005 McGraw Hill-Ascent Audio
メンタリング・コーチング モチベーション・自己啓発 リーダーシップ

Leading to Win the Marine Corps Wayに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。