Lean Analytics
Use Data to Build a Better Startup Faster
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
-
ナレーター:
-
Daniel Henning
このコンテンツについて
Marc Andreesen once said that "markets that don't exist don't care how smart you are." Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry, or an intrapreneur trying to provoke change from within, your biggest risk is building something nobody wants.
Lean Analytics can help. By measuring and analyzing as you grow, you can validate whether a problem is real, find the right customers, and decide what to build, how to monetize it, and how to spread the word. Focusing on the one metric that matters to your business right now gives you the focus you need to move ahead-and the discipline to know when to change course.
Written by Alistair Croll and Ben Yoskovitz, the book lays out practical, proven steps to take your startup from initial idea to product/market fit and beyond. Packed with over thirty case studies, and based on a year of interviews with over a hundred founders and investors, the book is an invaluable, practical guide for Lean Startup practitioners everywhere.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2013 Alistair Croll and Benjamin Yoskovitz (P)2020 Tantorこちらもおすすめ
-
Data Science for Dummies
- 2nd Edition
- 著者: Lillian Pierson, Jake Porway - foreword
- ナレーター: Chloe Cannon
- 再生時間: 10 時間 28 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Data Science for Dummies is the perfect starting point for IT professionals and students who want a quick primer on all areas of the expansive data science space. With a focus on business cases, the book explores topics in big data, data science, and data engineering, and how these three areas are combined to produce tremendous value. If you want to pick-up the skills you need to begin a new career or initiate a new project, listening to this book will help you understand what technologies, programming languages, and mathematical methods on which to focus.
著者: Lillian Pierson, 、その他
-
PLG プロダクト・レッド・グロース「セールスがプロダクトを売る時代」から「プロダクトでプロダクトを売る時代」へ
- 著者: ウェス・ブッシュ (著), UB Ventures (著), 八木映子 (翻訳)
- ナレーター: 白井 翔太
- 再生時間: 5 時間 45 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
経営者、プロダクトマネージャー、投資家必読!これからの成長戦略のメインストリームとなる「プロダクト・レッド・グロース(PLG:製品主導型成長戦略)」を体系的に紹介した日本初の
-
-
製品を磨いてもらう在り方
- 投稿者: アフロ 日付: 2024/05/08
著者: ウェス・ブッシュ (著), 、その他
-
数字のセンスを磨く~データの読み方・活かし方
- 著者: 筒井 淳也
- ナレーター: 盆子原 康
- 再生時間: 6 時間 45 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
これまで数多くの一般向け統計本が出版され、人気を博してきた。だがその多くは「こんなデタラメな統計や調査がありますので、気をつけましょう」といったメッセージを発するものだった。
-
-
統計の嘘を暴く系のアンチテーゼ
- 投稿者: ちきん 日付: 2024/07/02
著者: 筒井 淳也
-
The Book of Why
- The New Science of Cause and Effect
- 著者: Judea Pearl, Dana Mackenzie
- ナレーター: Mel Foster
- 再生時間: 15 時間 14 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
"Correlation does not imply causation". This mantra has been invoked by scientists for decades and has led to a virtual prohibition on causal talk. But today, that taboo is dead. The causal revolution, sparked by Judea Pearl and his colleagues, has cut through a century of confusion and placed causality - the study of cause and effect - on a firm scientific basis.
著者: Judea Pearl, 、その他
-
イノベーターのためのサイエンスとテクノロジーの経営学
- 著者: 牧 兼充
- ナレーター: 吉田 健太郎
- 再生時間: 8 時間
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
現在、米国を中心に世界では「イノベーションの経済学・経営学」に関する研究が盛んである。起業家はいかにしてどこから生まれるのか、なぜ起業家は特定の地域に集積するのか、科学技術はベンチャー企業の
-
-
う〜ん
- 投稿者: ピンクパンサー 日付: 2023/12/18
著者: 牧 兼充
-
2025年を制覇する破壊的企業 (SB新書)
- 著者: 山本 康正
- ナレーター: 岡本 昇
- 再生時間: 6 時間 2 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
2020年1月、Amazonはアレクサとガソリンスタンドを交信するサービスのデモをテクノロジーの年次祭典CESで発表した。
-
-
鋭い考察による未来予測
- 投稿者: YU 日付: 2021/03/31
著者: 山本 康正
-
Data Science for Dummies
- 2nd Edition
- 著者: Lillian Pierson, Jake Porway - foreword
- ナレーター: Chloe Cannon
- 再生時間: 10 時間 28 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
Data Science for Dummies is the perfect starting point for IT professionals and students who want a quick primer on all areas of the expansive data science space. With a focus on business cases, the book explores topics in big data, data science, and data engineering, and how these three areas are combined to produce tremendous value. If you want to pick-up the skills you need to begin a new career or initiate a new project, listening to this book will help you understand what technologies, programming languages, and mathematical methods on which to focus.
著者: Lillian Pierson, 、その他
-
PLG プロダクト・レッド・グロース「セールスがプロダクトを売る時代」から「プロダクトでプロダクトを売る時代」へ
- 著者: ウェス・ブッシュ (著), UB Ventures (著), 八木映子 (翻訳)
- ナレーター: 白井 翔太
- 再生時間: 5 時間 45 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
経営者、プロダクトマネージャー、投資家必読!これからの成長戦略のメインストリームとなる「プロダクト・レッド・グロース(PLG:製品主導型成長戦略)」を体系的に紹介した日本初の
-
-
製品を磨いてもらう在り方
- 投稿者: アフロ 日付: 2024/05/08
著者: ウェス・ブッシュ (著), 、その他
-
数字のセンスを磨く~データの読み方・活かし方
- 著者: 筒井 淳也
- ナレーター: 盆子原 康
- 再生時間: 6 時間 45 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
これまで数多くの一般向け統計本が出版され、人気を博してきた。だがその多くは「こんなデタラメな統計や調査がありますので、気をつけましょう」といったメッセージを発するものだった。
-
-
統計の嘘を暴く系のアンチテーゼ
- 投稿者: ちきん 日付: 2024/07/02
著者: 筒井 淳也
-
The Book of Why
- The New Science of Cause and Effect
- 著者: Judea Pearl, Dana Mackenzie
- ナレーター: Mel Foster
- 再生時間: 15 時間 14 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
"Correlation does not imply causation". This mantra has been invoked by scientists for decades and has led to a virtual prohibition on causal talk. But today, that taboo is dead. The causal revolution, sparked by Judea Pearl and his colleagues, has cut through a century of confusion and placed causality - the study of cause and effect - on a firm scientific basis.
著者: Judea Pearl, 、その他
-
イノベーターのためのサイエンスとテクノロジーの経営学
- 著者: 牧 兼充
- ナレーター: 吉田 健太郎
- 再生時間: 8 時間
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
現在、米国を中心に世界では「イノベーションの経済学・経営学」に関する研究が盛んである。起業家はいかにしてどこから生まれるのか、なぜ起業家は特定の地域に集積するのか、科学技術はベンチャー企業の
-
-
う〜ん
- 投稿者: ピンクパンサー 日付: 2023/12/18
著者: 牧 兼充
-
2025年を制覇する破壊的企業 (SB新書)
- 著者: 山本 康正
- ナレーター: 岡本 昇
- 再生時間: 6 時間 2 分
- 完全版
-
総合評価
-
ナレーション
-
ストーリー
2020年1月、Amazonはアレクサとガソリンスタンドを交信するサービスのデモをテクノロジーの年次祭典CESで発表した。
-
-
鋭い考察による未来予測
- 投稿者: YU 日付: 2021/03/31
著者: 山本 康正