Making Music Your Business
A Guide for Young Musicians
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
David Ellefson
-
著者:
-
David Ellefson
このコンテンツについて
Being a successful musician takes more than playing well. This audiobook helps musicians of all styles and levels manage the business side of their career. Megadeth bassist David Ellefson draws on 20 years of recording and touring experience to share his knowledge of how the music industry works - from the musician's perspective. Explores the key areas of management, recording, promotion, touring, and career image. Includes the following:
- In the Beginning: getting started, teamwork
- The Team: personal management, attorneys, booking agencies, business management
- Recording: record labels, record deals, artist royalties, independent labels, music publishing
- Promotion: videos, radio, internet, press, publicity, touring
- Traveling: the road, concert promoters, traveler's tips
- Gear and More: merchandise deals; equipment endorsements; copyright ownership and incorporation; negotiating
- Insights and advice from performers such as Tori Amos, Dave Mustaine, Chrissie Hynde, Billy Sheehan, and Slash.