『Market Like You Mean It』のカバーアート

Market Like You Mean It

Engage Customers, Create Brand Believers, and Gain Fans for Everything You Sell

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Market Like You Mean It

著者: Al Lautenslager
ナレーター: Kyle Tait
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Consumers are exposed to as many as 5,000 daily marketing messages via online, social media, and traditional marketing channels. Entrepreneurs will learn what it takes to get noticed by tapping into the playbooks of successful product producers including Nike, Red Bull, Steve Jobs, Dr. Dre, and others.

Successful marketer Al Lautenslager presents an entertaining look at what it takes to gain consumer buy-in and buzz across all marketing channels and reveals simple truths that any business can use to achieve the same, relative to their market. Led by Lautenslager, entrepreneurs learn how to zero in on their marketing goals, choose the best marketing tactics, integrate online and traditional marketing, and more. Points are illustrated through entertaining examples and case studies of little-known and well-known marketing and media phenomena such as flash mobs, Rachel Ray, Justin Bieber, and GoDaddy.com.

©2014 Entrepreneur Media, Inc. (P)2018 Gildan Media
Eコマース マーケティング 広告

Market Like You Mean Itに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。