『Marketing Matters』のカバーアート

Marketing Matters

Top Ten Tips to Achieve Discoverability in the New World of Publishing

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥630で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Marketing Matters

著者: Cassandra Carr
ナレーター: Paul Holbrook
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Cassandra Carr, an author of more than 40 works who also has 15 years of marketing experience and an MBA, offers writers 10 tips for marketing in the new age of publishing. The book is written in a concise, easy-to-understand format aimed at either beginning writers or any writer who struggles with marketing and promoting themselves and their books.

  • Tip #1: Understand branding and platform and the differences between them
  • Tip #2: Know what to do BEFORE your book launches
  • Tip #3: Know what to do AT and AFTER your book launch
  • Tip #4: Make a decision about blogging, touring, and hopping
  • Tip #5: Publish as frequently as you’re reasonably able to
  • Tip #6: Be a good citizen
  • Tip #7: Use social media and author pages to your advantage
  • Tip #8: Make your website and newsletter work for you
  • Tip #9: Create a marketing plan and actually use it
  • Tip #10: Don’t stop marketing yourself or your books

If the idea of promotion leaves you in a cold sweat, let an author who's been there and has the track record to prove it guide you on the simplest path to discoverability.

©2013-2014 Cassandra Carr (P)2014 Cassandra Carr
マーケティング 就職活動 文学史・文学批評

Marketing Mattersに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。