『Pinterest Ultimate Guide』のカバーアート

Pinterest Ultimate Guide

How to use Pinterest for Business and Social Media Marketing

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥350で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Pinterest Ultimate Guide

著者: Lance MacNeil
ナレーター: Charles Orlik
¥350で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥500 で購入

¥500 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

One of the hottest social networking sites today is Pinterest. Although the site still lags behind global behemoths Facebook and Twitter in terms of number of registered users, Pinterest has nonetheless had a steady and progressive rise over the years, thanks in large part to its heavy focus on gorgeous images.

The site's enormous success is definitely one for the books. Latest figures show that Pinterest has over 70 million registered users across the world, with a huge bulk of them - or more than 50 million users - coming from the United States alone. According to webpage ranking service Alexa, Pinterest is the 27th most frequently visited website in the world. Without a doubt, Pinterest definitely counts as a total force to reckon with in the social media sphere. That's a giant leap from its initial days in 2010: the year it was founded by Paul Sciarra, Evan Sharp, and Ben Silberman.

With over 300 people currently employed by Pinterest, it continues to forge ahead as it battles it out for social media supremacy against both new and established competitors.

©2014 dsk-enterprise (P)2015 dsk-enterprise
マネジメント マーケティング 広告

Pinterest Ultimate Guideに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。