Post-Acquisition Marketing
How to Create Enterprise Value in the First 100 Days
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
Audible会員プラン 無料体験
-
ナレーター:
-
Assaf Cohen
-
著者:
-
Shiv Narayanan
このコンテンツについて
When you’re acquired by private equity, the first 100 days are critical. You need to grow revenue faster, be more profitable, and integrate additional companies, all while getting buy-in from investors. In this environment, ramping up your sales pipeline is a major component of meeting board expectations.
In Post-Acquisition Marketing, Shiv Narayanan reveals how PE-backed companies can leverage marketing to scale faster and deliver on the investment thesis. With Shiv’s proven framework, you’ll learn exactly how to leverage data to secure a larger budget for marketing and drive more top-line revenue growth than ever before.
©2021 Shiv Narayanan (P)2021 Shiv Narayanan