『Selling the Fountain of Youth』のカバーアート

Selling the Fountain of Youth

How the Anti-Aging Industry Made a Disease Out of Getting Old - and Made Billions

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥1,750で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Selling the Fountain of Youth

著者: Arlene Weintraub
ナレーター: Dina Pearlman
¥1,750で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

The beauty industry - which once revolved around creams and powders, subtle agents to enhance beauty - has become the anti-aging industry, overrun with steroids, human growth hormone injections, and bio-identical hormones, all promoted as cures for getting old. Acclaimed BusinessWeek science reporter Arlene Weintraub takes us inside this world, from the marketing departments of huge pharmaceutical companies to the backroom of your local pharmacy, from celebrity enthusiasts like Suzanne Somers and Oprah, to the self-medicating doctors who run chains of rejuvenation centers, all claiming that we deserve to be forever young - and promising to show us how.

Weintraub reveals the shady practices that run rampant when junk science and dubious marketing meet consumer choice. She shows the remarkable economic and cultural impact of anti-aging medicine, on the patients who partake and on the rest of us. It's not a pretty story, but Weintraub tells us everything we need to know to avoid being duped by this billion-dollar - and dangerous - hoax.

©2010 Arlene Weintraub (P)2010 Audible, Inc.
消費者行動・市場調査 老年学

Selling the Fountain of Youthに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。