『Service That Rocks』のカバーアート

Service That Rocks

Create Unforgettable Experiences and Turn Customers into Fans

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥630で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Service That Rocks

著者: Jim Knight
ナレーター: Jim Knight
¥630で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥900 で購入

¥900 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

Rock Star Culture Starts with Mind-Searing Customer Experiences.

How do you turn customers into raving fans? You start by giving them experiences they will never forget.

Whether you sell products or services, the only way to stand out is by treating your customers like rock’n’roll royalty—every single time they interact with your company. In Service That Rocks, author, speaker and service expert Jim Knight shows you how to begin by hiring people especially suited to your business, then giving them the training and permission they need to make your brand iconic.

Part of Knight’s Culture That Rocks series, Service That Rocks draws on examples from some of the world’s most recognizable big businesses, along with lesser-known but equally potent single-location entities, to reveal how, when exemplary service permeates your organization’s culture, it will transcend simply being transactional.

With edu-training practical advice and actionable tips, Service That Rocks gives you the ultimate set list to avoid mediocrity and create service so memorable that it will transform your customers into devoted fans of the brand.

©2023 Jim Knight (P)2023 Jim Knight
カスタマーサービス モチベーション・自己啓発 職場文化

Service That Rocksに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。