『Social Marketing to the Business Customer』のカバーアート

Social Marketing to the Business Customer

Listen to Your B2B Market, Generate Major Account Leads, and Build Client Relationships

プレビューの再生

Audible会員プラン 無料体験

30日間の無料体験を試す
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

Social Marketing to the Business Customer

著者: Paul Gillin, Eric Schwartzman
ナレーター: John Allen Nelson
30日間の無料体験を試す

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

The first book devoted entirely to B2B social marketing

B2B markets are fundamentally different from consumer markets. Decisions are made on value, not impulse. Buying cycles are complex, often with many stakeholders involved. Relationships and support are critical. Bet-the-business decisions demand discipline, knowledge, and lots of information.

This hands-on guide covers topics unique to this segment, including cost justification, prospecting and lead generation, matching tools to the sales funnel, building, B2B search engine optimization, social media monitoring, social media policy development, long-term client relationships, gaining stakeholder support, building a more transparent organization, and what's coming next.

  • Features plentiful examples, case studies, and best practices
  • Focuses on the channels that are most effective for B2B marketers
  • Builds on the authors' more than 30 years of combined experience in the new media/social media space, as well as two previous successful books

Leverage the vast business-to-business potential of Facebook, LinkedIn, Twitter, and many other social media platforms today with Social Marketing to the Business Customer!

©2011 Paul Gillin (P)2012 Gildan Media
Eコマース ソーシャルメディア マーケティング 営業・販売

Social Marketing to the Business Customerに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。