Social Media
The Art of Marketing on YouTube, Facebook, Twitter, and Instagram for Success
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Jim D Johnston
-
著者:
-
Calvin Kennedy
このコンテンツについて
Are you unsure about how to use social media marketing for your business? Do you want to know how to use social media marketing and advertising to boost your sales and bottom line? Then you have discovered the right book. In this book, you are going to learn social media marketing for beginners. You'll discover:
- How to set up a strategic social media marketing and advertising plan, as well as why you even need one
- How to use Facebook, Twitter, YouTube, and Instagram to boost your bottom line without seeming like every other spammy business out there
- How to use social media apps to keep track of your social media analytics, followers, subscribers, contestants, and so much more
- As well as the proper etiquette and social media marketing approach to attract clients and customers, and keep them coming back