Subscription Marketing
Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
-
ナレーター:
-
Anne Janzer
-
著者:
-
Anne Janzer
このコンテンツについて
You may not have noticed, but the world around you is switching to subscriptions.
Have you changed your marketing practices to thrive in this new economy?
Subscribers expect different things from businesses than transactional customers. It's up to you to deliver.
This audiobook is a practical guide for marketers, start-up executives, customer success management professionals, and executives of businesses adopting or transitioning to a subscription-based model. This completely revised, expanded edition includes:
- Updated research and case studies reflecting the rapid growth of subscription-based businesses
- Real-world examples of effective value nurturing strategies
- A new chapter on the risks and challenges of subscription marketing
Subscription Marketing is one of the best marketing strategy audiobooks of all time, according to BookAuthority. Find out why.
©2017 Anne Janzer (P)2017 Anne Janzer