『Teacher Believed in Me』のカバーアート

Teacher Believed in Me

The Science and Heart of Making a Difference in Students' Positive Well-Being

聴き放題対象外タイトルです。会員登録すると非会員価格の30%OFFにてご購入いただけます。(お聴きいただけるのは配信日からとなります)

会員登録する
お聴きいただけるのは配信日からとなります。
この作品は未配信のタイトルです。配信日以降にライブラリーに追加し、お楽しみください。
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題。アプリならオフライン再生可能。
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数。プロの声優や俳優の朗読も楽しめます。
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

Teacher Believed in Me

著者: David K. Hatch, Muriel Summers
会員登録する

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,400で今すぐ予約注文する

¥2,400で今すぐ予約注文する

予約注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

From the bestselling team behind classics like The Leader in Me comes a supremely practical and inspiring guide to making a profound difference in students’ positive well-being and reigniting teachers’ passions for teaching.

In this inspirational guide, FranklinCovey Education’s global thought leaders Dr. David K. Hatch and Muriel Summers reveal seven leadership skill sets that enable teachers to profoundly impact students’ positive well-being and academic success. Drawing upon extensive research and their decades of experience in helping to transform more than 8,000 schools across the globe, the authors provide practical best practices for connecting with students and empowering them to achieve their full potential.

Teacher Believed in Me equips teachers with tools to:
-Accept students as they are, building a foundation of belonging
-Teach meaningful life lessons that resonate beyond the classroom
-Inspire students to discover and develop their unique strengths
-Entrust students with responsibilities that build self-worth
-Support students with empathy and optimism when they face challenges
-Empower students to take ownership of their learning and growth
-Provide correction and feedback in positive, constructive ways

Packed with simple, actionable, evidence-based practices, Teacher Believed in Me demonstrates how forging authentic connections, nurturing wellness, and meeting core psychological needs can reignite students’ engagement and unlock their innate greatness. Whether teachers and administrators are looking for a fresh perspective or simply seeking renewed motivation for working with students, this book is grounded in the current, everyday realities of teaching.

©2025 David K. Hatch (P)2025 Simon & Schuster Audio
リーダーシップ・管理 哲学的・社会的側面 教育

Teacher Believed in Meに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。