The Behaviour Business
How to Apply Behavioural Science for Business Success
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
-
ナレーター:
-
Ian Pringle
-
著者:
-
Richard Chataway
このコンテンツについて
If you are in business, you are in the business of behavior. Unless a business influences behavior, it will not succeed.
In the last 50 years, we have learnt more about how we behave than over the previous 5,000. This audiobook shows how behavioral science has revolutionized our understanding of how people really think (or don’t) and how we can use those insights in our businesses to influence behavior and gain competitive advantage.
Richard Chataway works for the BVA Nudge Unit, a global consultancy specializing in behavioral change, and has experience in everything, from getting people to join the armed forces, drink spirits rather than wine, and buy flatpack furniture, to developing the world’s most successful stop- smoking mobile app.
©2020 Harriman House (P)2020 Harriman House