『The Best Business Stories of the Year, 2001 Edition』のカバーアート

The Best Business Stories of the Year, 2001 Edition

プレビューの再生

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。

¥2,380で会員登録し購入
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

The Best Business Stories of the Year, 2001 Edition

著者: Ken Auletta, Diane Brady, various, Andrew Lackey - editor, Marshall Loeb
ナレーター: James Lurie, Eliza Floss
¥2,380で会員登録し購入

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥3,400 で購入

¥3,400 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

An exciting new annual anthology: a year's worth of the most interesting, noteworthy, and best-written articles on all aspects of the business world.

Series editor Andrew Leckey and guest editor Marshall Loeb have scoured the print media and have consulted with editors of major business and general-interest publications and with the deans of several schools of journalism in order to find the 30 best business stories from the past 12 months.

Among the articles selected: Ken Auletta on Herb Allen's CEO retreat, from The New Yorker; Diane Brady on Martha Stewart, from Business Week; and Steve Silberman on creating a borderless global cyber-marketplace, from Wired. Other pieces come from the pages of Harper's, The Wall Street Journal, Forbes, The Nation, and Rolling Stone.

Comprehensive in the range of its subjects and consistent in the quality of the writing, this volume marks the beginning of a fascinating new anthology series.

©2001 Andrew Leckey (P)2001 Random House, Inc.
エッセイ ビジネスライティング 文学史・文学批評

The Best Business Stories of the Year, 2001 Editionに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。