The Cluetrain Manifesto
The End of Business as Usual
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
無料体験で、20万以上の対象作品が聴き放題に
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
-
ナレーター:
-
Dick Summer
このコンテンツについて
Expanding on ideas and insights first nailed up on the Web, The Cluetrain Manifesto both signals and explores a sea change already nearing flood tide in today's wired world. Through the Internet, people are discovering new ways to share relevant knowledge with blinding speed. As a result, markets are getting smarter faster than most companies. Whether management understands it or not, networked employees are an integral part of these borderless conversations. Today, customers and employees are communicating with each other in language that is natural, open, direct, and often funny. Companies that aren't listening to these exchanges are missing a dire warning. Companies that aren't engaging in them are missing an unprecedented opportunity.
A rich tapestry of anecdotes, object lessons, parodies, insights, and predictions, The Cluetrain Manifesto illustrates how the Internet has radically reframed the "immutable laws" of business - and what business needs to know to weather the seismic aftershocks.©2000 Christopher Locke, Rick Levine, Doc Searls, and David Weinberger
批評家のレビュー
"The Internet changes what we mean when we say we mean business. [ Cluetrain] explores the profound depths of this change to deliver an analysis that will enlighten and challenge you, make you laugh, or drive you crazy." (Michael Wolff, Burn Rate)