The Dharma of Business
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
-
ナレーター:
-
Terence D'Souza
このコンテンツについて
Business law in medieval and early modern India developed within the voluminous and multifaceted texts called the Dharmashastras. These texts laid down rules for merchants, traders, guilds, farmers and individuals in terms of the complex religious, legal, and moral ideal of dharma.
This exciting book provides a new perspective on commercial law in this period. In addition to a description of the substantive rules for business, the book reinterprets the role of business and commerce within the law generally and demonstrates that modern assumptions about good business practice could benefit from the insights of this ancient tradition. It thus makes a compelling case for the relevance of the dharma of business to our own time.
©2017 Random House Audio (P)2020 Random House Audio