『The Education of Blacks in the South, 1860-1935』のカバーアート

The Education of Blacks in the South, 1860-1935

プレビューの再生

Audible会員プラン Audible会員プラン
会員プランに登録する 30日間の無料体験を試す
2025年4月15日(火)まで
2025年4月15日(火)まで2か月月額99円キャンペーン さらに最大700円分のAmazonギフトカードもらえる
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能。プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
3か月目以降は月会費1,500円。いつでも退会できます
会員は、20万以上の対象作品が聴き放題
アプリならオフライン再生可能
プロの声優や俳優の朗読も楽しめる
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数
無料体験終了後は月会費1,500円。いつでも退会できます

The Education of Blacks in the South, 1860-1935

著者: James D. Anderson
ナレーター: Bill Andrew Quinn
会員プランに登録する 30日間の無料体験を試す

3か月目以降は月額 1,500 円。いつでも退会できます。2025年4月15日(火)まで2か月月額99円キャンペーン さらに最大700円分のAmazonギフトカードもらえる。

無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。

¥2,600 で購入

¥2,600 で購入

注文を確定する
下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら
キャンセル

このコンテンツについて

James Anderson critically reinterprets the history of southern Black education from Reconstruction to the Great Depression. By placing Black schooling within a political, cultural, and economic context, he offers fresh insights into Black commitment to education, the peculiar significance of Tuskegee Institute, and the conflicting goals of various philanthropic groups, among other matters.

Initially, ex-slaves attempted to create an educational system that would support and extend their emancipation, but their children were pushed into a system of industrial education that presupposed Black political and economic subordination. This conception of education and social order - supported by Northern industrial philanthropists, some Black educators, and most Southern school officials - conflicted with the aspirations of ex-slaves and their descendants, resulting at the turn of the century in a bitter national debate over the purposes of Black education. Because Blacks lacked economic and political power, white elites were able to control the structure and content of Black elementary, secondary, normal, and college education during the first third of 20th century. Nonetheless, Blacks persisted in their struggle to develop an educational system in accordance with their own needs and desires.

©1988 The University of North Carolina Press (P)2021 Tantor
アフリカ系アメリカ人 アフリカ系アメリカ人研究 人種差別・差別 南北アメリカ大陸 哲学的・社会的側面 州政府・自治体 教育 歴史 特定の人口統計学 社会科学 米国

The Education of Blacks in the South, 1860-1935に寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。