Audible会員プラン登録で、12万以上の対象タイトルが聴き放題。

  • The Price Whisperer

  • A Holistic Approach to Pricing Power
  • 著者: Per Sjofors
  • ナレーター: Roy Bullard
  • 再生時間: 7 時間 34 分

Amazonプライム会員限定

3か月無料

聴き放題対象外タイトルです。Audible会員登録で、非会員価格の30%OFFで購入できます。
期間限定:2024年7月22日(日本時間)に終了
2024年7月22日までAmazonプライム会員限定で3か月無料体験キャンペーン開催中(プライム会員以外の方は30日間無料)。詳細はこちら
会員は12万以上の対象作品が聴き放題、アプリならオフライン再生可能。
Audibleでしか聴けない本やポッドキャストも多数。プロの声優や俳優の朗読も楽しめます。
無料体験終了後は月額¥1,500。いつでも退会できます。
『The Price Whisperer』のカバーアート

The Price Whisperer

著者: Per Sjofors
ナレーター: Roy Bullard
¥1,750で会員登録し購入

無料体験終了後は月額1,500円。いつでも退会できます

¥2,500 で購入

¥2,500 で購入

下4桁がのクレジットカードで支払う
ボタンを押すと、Audibleの利用規約およびAmazonのプライバシー規約同意したものとみなされます。支払方法および返品等についてはこちら

あらすじ・解説

THE PARADOX OF PRICING POWER: ASK MORE, EARN MORE.

Consumer behavior is irrational – people are finnicky, temperamental, and subjective. But they’re also highly predictable. Thus, when it comes to determining optimal product pricing, there’s one thing to keep in mind: the perception of value is value.

In his latest work, The Price Whisperer, Per Sjöfors explores the complex network of variables that regulate customer perception of price and value, that is, why people buy one product and not another. By isolating key factors that determine a target market’s willingness to pay, businesses can effectively hack their existing model, thereby increasing asking price and sales volume. It’s not black magic, it’s human psychology.

Start listening now to:

  • Understand the unique internal and external factors that control consumer purchase behavior in your industry
  • Learn how to increase pricing without sacrificing sales volume
  • Discover how to identify the “right” customer for your products and save your marketing dollars for an audience primed for your business
  • Learn why pricing does not exist in a vacuum and how the “set and forget” approach is a recipe for failure
  • Discover why lowering prices and offering frequent discounts seldomly translates into greater purchasing volume
  • Understand how price, in and of itself, sets an expectation of quality and benefit or lack thereof
  • Learn how to hack your existing model structure by approaching consumer behavior as a psychologist, not an entrepreneur

You might have the right product, the right marketing strategy and the right branding…but if your pricing is off, your business will suffer.

Find your audience, tailor your message and value your product correctly!

©2022, 2023, 2024 Per Sjofors (P)2024 Per Sjofors

同じ著者・ナレーターの作品

The Price Whispererに寄せられたリスナーの声

カスタマーレビュー:以下のタブを選択することで、他のサイトのレビューをご覧になれます。